10/01/2012

New year, new design, new language, new beginning !

Happy New Year everyone ! I hope you had a beautiful month of December and super great holidays. I am so sorry, I have been sooooooo busy that I quite diseappeared, and ended the year with a bad strain cold :(

I wish you all the best for 2012. This very new year has 366 days, so why not using this extra one to make one of your dreams come true ? I wish you lots of happiness, love and smile for each of these 366 days.

I hope you will enjoy the new design and my English writing, Google translation is definitely off track...

As every serious blogger, I am to publish my New Year's Eve outfit. I know that this fashion season will definitely be colorful, that is why I chose to begin the year in black, contradiction instinct I guess ;)

Lots of bliss,



Dress Mireille by Erin Wasson for Zadig & Voltaire

Rouge G Garçonne by Guerlain

Pigalle 120 Louboutin

Chanel Artliner


Bonne année à vous tous ! J'espère que votre mois de décembre a été beau, et que vous avez passé des fêtes folles. Je suis désolée, j'ai vraiment été sous l'eau, j'ai presque disparu de la circulation, et ai fini l'année avec un bon gros rhume de surmenage :(

Je vous souhaite plein de bonnes choses pour 2012. Cette toute nouvelle année a 366 jours, alors pourquoi ne pas utiliser ce jour bonus pour réaliser un de vos rêves ? Je vous souhaite plein de bonheur, d'amour et de sourire pour chacun de ces 366 jours.

J'espère que vous apprécierez le nouveau design, et mes posts en anglais, parce que Google traduction, c'est juste plus possible...

Comme toute blogueuse sérieuse, je me dois de publier ma tenue de nouvel an. Les couleurs seront partout cette saison prochaine, j'ai donc décidé de commencer l'année en noir, sûrement par esprit de contradiction ;)

Plein de bonheur,

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire